Kompaniya, shuningdek, 2015-yildan boshlab o‘z plantatsiyalarida uzum, o‘rik va bodom yetishtira boshlagan.
Ecofruit savdo tuzilmasini takomillashtirish va o‘zaro manfaatli hamkorlik asosida doimiy mijozlar bilan uzoq muddatli munosabatlar o‘rnatish orqali sotuv bozorini kengaytirishni maqsad qilgan.
Kompaniya doimiy ravishda yangi mahsulotlarni yaratishga harakat qiladi va yangi bozorlarni izlaydi. E’tiborli jihati shundaki, kompaniya mijozlarining ko‘pchiligi shartnomalar imzolangan paytdan boshlab hamkorlikni davom ettirmoqda.
Ko‘rgazmada Ecofruit brendi Birlashgan Arab Amirliklarining yirik kompaniyalaridan biri bo‘lgan FSL bilan shartnoma tuzdi. Shartnomaga ko‘ra, "Ecofruit" katta hajmdagi qishloq xo‘jaligi mahsulotlari va quritilgan mevalarni yetkazib beradi.
Ecofruit – Uzbek delicacy anywhere in the world